Vrei sa afli mai multe detalii sau sa comanzi teleconic?
O poti face la: 0761710330
Garantie 1 an
la orice produs comercializat
Livrare rapida
prin Fan Courier sau Cargus
Asistenta tehnica la instalare
Atentie: achizitionand KESS V2 rework veti primi bonus doua softuri la alegere DPF OFF sau EGR OFF. Softurile primite nu vor fi facute cu programe gen ASC sau altele, toate sunt facute MANUAL de un expert in domeniu, garantam ptr aceste softuri. *
NOU: soft V2.47 - compresie diferita a softului rezultand un checksum mai rapid si mai precis dar si o lista de masini mai mare.
KESS MASTER V2 este unealta de chip tuning ce citeste si scrie calculatoare de motor prin intermediul mufei OBD. Aceasta versiune are arhitectura hardware produsa China, dar noi o modificam prin schimbarea a (ATENTIE !) 80 DE PIESE.
Vom lasa pozele sa vorbeasca de la sine.
Versiunea prezentata are cel mai stabil firmware 5017 si merge cu soft 2.47 . Garantie 1 an. Am vandut foarte multe versiuni si absolut toti clientii au fost multumiti !
Suporta citirea de autoturisme, camioane, barci si motociclete. Lista de modele suportate este impresionant de lunga.
In pozele produsului se observa urmatoarele modificari aduse produsului de China:
- ce este incercuit cu galben se schimba
- ce este punctat cu albastru se incarcacu fludor cu argint
- ce este cu rosu reprezinta un procedeu tehnic propriu.
In alta ordine de idei, interfetele acestea sunt cu mult peste cele care sunt promovate de altii ca fiind facute in Europa. Cunoscatorii stiu despre ce este vorba si am aprecia feedback-ul dumneavoastra referitor la acest produs.
Nu este in nici un caz un secret ca cei care au folosit scule ieftine au stricat diverse calculatoare de motor, unele fiind ireparabile iar pretul inlocuirii de ECU la masini de generatie noua genereaza pierderi foarte mari de bani. De exemplu la BMW e90 ED nu se gaseste ECU sub 600 de euro. Oare merita sa lucrati pe o asemenea masina cu o interfata mai ieftina cu 1000 ron ?
* Masinile cu DPF OFF, EGR OFF, sau cu orice alta modificare a softului din ECU pot fi folosite doar pe circuit. Legislatia actuala nu permite accesul pe drumurile publice masinilor cu modificari software, la fel ca si cele cu modificari hardware.